لوله بازکنی فوری با فنر برقی | 09197565465

لوله بازکنی فوری با فنر برقی شبانه روزی و تضمینی توسط بهترین لوله بازکن های تهران

لوله بازکنی فوری با فنر برقی | 09197565465

لوله بازکنی فوری با فنر برقی شبانه روزی و تضمینی توسط بهترین لوله بازکن های تهران

علت بوی بد فاضلاب در حمام

بوی بد فاضلاب که از مجرای حمام بیرون می آید برای اذیت شدن بیشتر بینی ها کافی است و هر کسی را تشویق می کند تا در اسرع وقت راه حلی پیدا کنند. به هر حال، اگر جایی که برای شستشو می روید بوی بد فاضلاب بدهد، حتی بلافاصله بعد از حمام، احساس تمیزی سخت است. اگر لوله حمام شما بوی بدی می دهد، این وضعیت می تواند ناشی از چندین علت احتمالی باشد. خبر خوب این است که به طور کلی، یک حمام بدبو یک مشکل نسبتا آسان است که پس از شناسایی علت، حل می شود.

چندین دلیل رایج برای ایجاد بوی فاضلاب از لوله تخلیه فاضلاب وجود دارد، از جمله گرفتگی در لوله، شارگلو خشک یا کثیف، تشکیل قالب یا بیوفیلم، و نشتی خطوط تخلیه در دیوارها، سقف، یا زیر زمین.

گرفتگی لوله فاضلاب

یکی از رایج ترین مشکلاتحمام که می تواند منجر به ایجاد بوی بد از لوله فاضلاب شود، گرفتگی است. کثیفی، روغن‌ها، موها و سایر مواد زائد می‌توانند در خط تخلیه گیر کرده و مانند یک مانع عمل کنند و از شسته شدن اقلام مشابه در فاضلاب جلوگیری کنند. تشکیل گرفتگی به زمان نیاز دارد، بنابراین ممکن است زمانی که لوله فاضلاب برای اولین بار شروع به تشکیل گرفتگی می کند بویی را متوجه نشوید، اما در طی چند روز یا چند هفته، موهای به دام افتاده، رسوبات معدنی و کف صابون می توانند شروع به پخش بوهای زننده کنند. .

برای کمک به جلوگیری از گرفتگی، توصیه می شود یک توری کفشور بخرید که می تواند تعداد زیادی از موها و مواد زائد را بگیرد. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که به طور منظم صافی تخلیه را خالی و تمیز می کنید. اگر مو، کثیفی، روغن و مواد زائد در صافی باقی بمانند، شروع به شکستن می‌کنند و بوی بد فاضلاب ایجاد می‌کنند.

  ادامه مطلب ...