لوله بازکنی فوری با فنر برقی | 09197565465

لوله بازکنی فوری با فنر برقی شبانه روزی و تضمینی توسط بهترین لوله بازکن های تهران

لوله بازکنی فوری با فنر برقی | 09197565465

لوله بازکنی فوری با فنر برقی شبانه روزی و تضمینی توسط بهترین لوله بازکن های تهران

چگونه لوله توالت فرنگی را باز کنیم؟ (6 روش فوری و ساده)

شاید شما هم هم اکنون مشکل گرفتگی توالت فرنگی داشته باشید، نگران نباشید اگر تلمبه چاه بازکن ندارید، گاهی اوقات می توانید با چند وسیله رایج خانگی مشکل را حل کنید.

چگونه گرفتگی توالت فرنگی را بدون تلمبه چاه بازکن، باز کنید؟

بهترین راه برای رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده از تلمبه است، اما ممکن است مواقعی پیش بیاید که به آن دسترسی نداشته باشید. اگر توالت شما مسدود شده است و تلمبه ندارید، نگران نباشید. راه‌های زیادی برای باز کردن توالت فرنگی وجود دارد و برخی از این روش‌ها شامل وسایل خانگی رایجی هستند که به احتمال زیاد در خانه دارید.

اگر گرفتگی به خصوص آزاردهنده است، ممکن است لازم باشد از فنر لوله بازکن برای رفع آن استفاده کنید. اما این روش‌های خانگی به رفع گرفتگی‌های جزئی‌تر که به احتمال زیاد با آن‌ها مواجه می‌شوید، کمک می‌کند.

صابون ظرفشویی

بالا زدنچاه توالت فرنگی گرفته اصلا کار خوشایندی نیست، اما راه بهتری وجود دارد. برای باز کردن توالت بدون استفاده از چاه بازکن، برای مقداری صابون ظرفشویی به آشپزخانه بروید. صابون لغزنده می تواند به روان کردن لوله مسدود شده کمک کند و به زباله های گیر کرده اجازه دهد تا به راحتی پایین بیفتند.

حدود نصف فنجان از آن را داخل توالت بریزید. اگر صابون ظرفشویی تمام شده است، یک قالب صابون دست را به تکه های کوچک خرد کنید و تکه ها را داخل توالت بیندازید.

آب داغ اضافه کنید

اگر صابون ظرفشویی به تنهایی مشکل را حل نکرد، اضافه کردن آب داغ ممکن است به حرکت دادن مواد کمک کند. یک سطل را با آب داغ حمام پر کنید (آب جوش ممکن است باعث ترک خوردن توالت چینی شود) و آب را از ارتفاع کمر به داخل توالت بریزید. فشار آب می تواند علت گرفتگی توالت فرنگی را برطرف کند.

قلاب لباس ِ دست ساز به عنوان فنر لوله بازکن

برای گرفتگی های شدیدتر، ممکن است نیاز به حرکت دادن انسداد با دست باشد. برای انجام این کار بدون استفاده از تلمبه، یک چوب لباسی سیمی را باز کنید تا صاف شود. یک سر سیم را به ناحیه مسدود شده فشار دهید. زباله ها را تا زمانی که آزاد شوند و به سمت چاه تخلیه جریان پیدا کنند، فشار دهید. فنر لوله بازکن، گزینه بهتری است، اما در شرایط ضروری، چوب لباسی سیمی نیز کارایی دارد. در مورد تفاوت بین فنر توالت و فنر لوله بازکن اطلاعات کسب کنید.

مخلوط جوش شیرین

اگر در شرایطی هستید که به توپی بازکن دسترسی ندارید، به جای صابون ظرفشویی، این روش کاملاً طبیعی را امتحان کنید. یک فنجان جوش شیرین و دو فنجان سرکه را داخل توالت بریزید. اجازه دهید برای نیم ساعت حباب بزند. اگر گرفتگی برطرف نشد، ترفند آب داغ را امتحان کنید.

بطری پلاستیکی برای ایجاد فشار آب

این ترفند باز کردن توالت فرنگی ممکن است کمی کثیف کاری داشته باشد. کار را با خارج کردن تا حد امکان آب از کاسه توالت شروع کنید. می توانید این کار را با پر کردن مکرر یک ظرف کوچک با آب توالت و ریختن آن در سطل انجام دهید. سپس، یک بطری پلاستیکی بزرگ را با آب گرم پر کنید.

انگشت شست خود را روی بالای بطری قرار دهید و انتهای بالایی بطری را در خروجی پایین توالت قرار دهید. (برای این مرحله بهتر است از دستکش های لاستیکی استفاده کنید.) انگشت شست خود را بردارید و بطری را فشار دهید تا آب داخل آن به سمت لوله شلیک شود. فشار اضافی می تواند هر چیزی را که باعث گرفتگی شده است را برطرف کند.

استفاده از تراکم هوا برای تخلیه آب توالت فرنگی

اگر تصمیم دارید قبل از مقابله با گرفتگی، آب کاسه توالت را تخلیه کنید، در اینجا یک نکته منحصر به فرد برای خارج کردن آب وجود دارد.

"هنگام تعمیر یا تعویض توالت، باید تمام آب را خارج کنید. فقط بستن شیر آب و سیفون کردن کافی نیست. از اسفنج می توان استفاده کرد، اما کمی کند است. بنابراین میتوانید از یک دستگاه تراکن هوا برای رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد